förkylningen fortsätter

Klockan är halv ett och jag har knappt stigit ur sängen. Känns rätt meningslöst då jag känner mig dåligare än igår. Borde väl släpa mig ner till köket och käka frulle. Börjar faktiskt bli hungrig. Fast det är kanske inte så konstigt när man legat och kollat på rachel ray på kanal 3. Hon gör så roliga rätter. Jag har annnars rätt svårt för matprogram på tv. Lejlabakar, vad får vi för mat?, ja tv programmen är oändliga och de ploppar bara upp nya hel tiden. Fast vill folk kolla på det så varsågoda :) Bara jag slipper :P
Nej nu börjar jag bli orolig. jag åkte ju taxi hem på nyår och de har fortfarande inte dragit pengar ifrån mitt konto. Oftast tar det bara några minuter sen är det klart. Men nu har det gått över ett dygn. Får fråga mamma när jag kommer hem. Kanske har något att göra med alla helgdagar. Ska ändå ta och skicka in det där kviittot till sl. jag vill bara att de ska dra pengarna ifrån mitt konto så att jag ser hur mycket pengar jag faktiskt har.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0