heaven is a place on earth

Killar är rätt roliga kan man ju lugnt säga. Jag nämnde ju igår att jag fick saras raggs kompis hängande efter mig i fredag, likadant var det igår. Fast jag babblade på om P så att micho skulle lämna mig ifred. Så fik jag Ps nummer av honom så fick P reda på det då är micho så jävla rolig att han försöker skylla det på mig :P Hur det nu ska gå till vet inte jag :P
Igår var det iaf trevligt. Vi var först på biljarden sen Classic. Classic var väl sådär Grand är mycket roligare :) Eller ja vi gick till banken efter biljarden men där var det ju inget drag direkt så då bestämde sig jag och Sara för att gå till Classic och Mina och Jennifer skulle ändå hem så kändes dumt att jag och Sara skulle sitta där och typ glo på varandra.
Fick skjuss hem igårkväll med utav Ali och Micho. de stannade till typ 03.15 sen kom jag på att jag har tvätt tid idag kl 12 så då gick jag och sara och la oss så fort de hade åkt.
Så nu sitter jag här och är helt jävla seg. Är helt slut i kroppen och ser inte alls framemot provet i morgon :/ Inte heller att vi börjar tidigare i morgon. Men ser framemot brunchen :) Ska bli riktigt trevligt tror jag :)

 You and me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0