It´s no happyness

Idag har det inte hänt så mycket. Varit i skolan. Hade en föreläsning på entreprenörskapen. Förstår dck inte varför läraren bjuder in en föreläsare om han själv ska snacka mer är hon som föreläste? Fast gillar man att höra sin egna röst så. Hon som föreläste föreläste om försäljning, om hur man ska vara mot en kund, hur man får kunden att köpa den där extra pralinen och liknande.
Efterskolan gick jag,Jonathan och Jennifer till stan för att göra lite ärenden. Vi åt även i stan, det blev BK :P Jag som inte är så förtjust i dom men det gick bra :) Sen gick vi hem till Jennifer snackade massa skit coh jag började må pissdåligt så efter att Jennifer och Jonathan bestämde sig för att gå till Krögarn och möta upp;Mina,Karro och Clara så gick jag hem. Kändes bäst så då jag inte alls mår bra :(
I morgon får jag lön :) woooohooo! Har en hel lista jag ska handla i morgon förutom mat :P Råkade ju göra sönder helen nagelklippare hemma hos henne. Fatta hur mycket jag skämdes :/
har även ringt Csn idag då jag råkade skicka in min lapp utan mig egna påskrift så nu är det bara att hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0