Jag vill hem!

Nu vill jag hem! Vill inte vara här längre! På sista tiden har jag funderat väldigt mycket. Vad är det jag håller på med? Varför går jag med på saker jag inte alls vill? Varför har jag ens börjat bry mig om vad folk ska tycka och tänka om mig? Aldrig brytt mig förr, varför börjar jag nu?:S
Har missat 3 dagar i skolan nu. Känns inte alls bra. Små kakor och socker kakor kan jag träna på hemma nemas problemas. Det var väl mest Görans lektion som jag tycker det är synd att jag missade.
Idag var ju enskede gård i min skola. Hoppas att de hade roligt och fick lära sig något, själv tror jag att de tyckte det var rätt tråkigt att åka buss från stockholm till kristianstad och tillbaka på samma dag. Det jag hoppas är iaf att Daniel söker in till nästa år.
I morgon ska jag i alla fall gå till skolan för att hämta lia papper, hämta recept som jag ska kunna öva på hemma i stockholm. har dock inte alla kakorna klara men har iaf ett hum om vad det är för socker kakor jag ska göra.
Åker även med tåget 14.23 mot sthlm i morgon. Kommer hem 18.39 om allt går som det ska. Så ska gå ner och hämta resväskan snart och börja packa ner lite saker. Har kört 1 ½ tvättmaskin idag, så hoppas det hinner torka tills i morgon. Det bör det göra. Har varit så nedrans rastlös fast att jag är slut i kroppen så var tvungen att göra något innan jag blir tokig. Så då blev det att tvätta och städa ugnsluckan som folket här aldrig gör rent efter sig, (jag har kanske använtt ugnen 5 gånger på 5 månader så det är knappast jag som gjort den så äcklig!) så den gjorde jag rent idag.

I can´t belive that you called your self for my friend when you don´t even know what the word friendchip means.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0