Jävla skit förkylning

Varför kan man inte vara snygg när man är sjuk? Jag är iaf super ful när jag är sjuk. Går jätte långsamt,kutar emd ryggen, ögonlocken har fått någon gulaktig färg och jag känner mig bara så fuuuuuuuuuuuuuuul.
Jag avskyr att vara sjuk. Allt är ju så himla tråkigt.
har iaf pallrat mig ut idag för att köpa glass. Orkade egentligen inte. Kände hur jobbigt det var att gå men det borde ju vara bra med lite frisk luft när man är sjuk. Även om det faktiskt inte känns så just nu.
Undrar om jag ska sova lite nu? Lär ju ändå inte gå till skolan i mrogon fast jag vill så himla gärna!
Om man ändå kunde trolla.

Går det att falla för någon man aldrig träffat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0