Måndags trött

Idag är jag väldigt trött. Hoppas på att jag kommer isäng om ca en timme typ :)
I dag ahr det varit skola eftersom det är måndag. karins lektion är väl aldrig riktigt roliga fast idag har jag ändå hunnit få lite gjort. Har visserligen en hel del kvar att göra fast känns ändå som att nu är jag på gång! Vi kom även fram till att provet vi ska ha på karins lektion är vecka 5 så ska börja plugga i morgon då jag är alldeles för trött idag. ögonen är svåra att hålla öppna just nu haha.
Efter Karins lektion hade vi ju Anna vilket vill säga brunch :D Den lektionen är helt underbar :D Jag gjorde svenska pannkakor med rårörda blåbär och vaniljstång! MUMS! För varje vecka så får vi olika uppgifter att göra. Alltså att första veckan hade vi smörgåsar, en gång hade vi smörgås tårta och nu var det rätt blandat. Det är ju näst sista gången nästa vecka.
i morgon ska det även bli en riktigt rolig dag. Ser verkligen fram emot den :) Tony olsson (tror han heter så, är rätt dålig på namn) ska komma till vår skola och ha en hel dags chokladkurs :D Han jobbar för KåKå och är en utav sveriges bästa konditorer :) Så det ser jag verkligen framemot. Han brukade vara rätt mycket i min gamla gymnasie skola, ja han är nog där rätt ofta nu med. Då KåKå brukar ha kurser där.
Annars har det väl inte hänt så mycket. jo råkade rapa en kilel i örat som jobbar på 118 118 och inte nog med det så råkade jag skicka in min studieansökan till Csn UTAN påskrift. Så får se nu på onsdag hur det blir. Får visserligen lön på torsdag :D Ser verkligen fram emot det :D
Eftersom jag glömde min dosa som man har när man för över pengar så ska mamma skicka ner den så jag kan betala hyran och lite sånt där :) Wooohooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0