Måste verkligen sova!

Snacka om irriterande. Somnade runt kvart över 8 för att sedan vakna kl 21. Var tvungen att gå på toa och hungrig. Så nu 1 ½ timme senare är jag fortfarande inte så sovtrött ännu. Har ätit nu med :) Blev en macka med leverpastej på :D MUMS! Det enda som fattades var saltgurkan! Fast det blev en delikatess macka ändå :)

Pratat lite med Carlos med! Jag var ju tvungen att nämna honom nu när han smyger in här och läser mohahaha ;) Söbollen hade inte riktigt fattat att jag inte var i sthlm fortfarande haha.

I morgon ska fastighetskötaren titta på mitt element! YES! har ju haft problem med det länge. Det är så sjukt varmt här inne, har på ettan och det är MINST 25 grader varmt här inne. Då går det inte att sova lixom! :( Så nu i morgon ska han kolla på det. Tvivlar på att han kan göra något åt det. Han lär väl försöka skylla det på mig som han gjrode när tvättmaskinen gått sönder. Men nehedu! Ska ändå bli skönt att han ska titta på det.

 Vetekransen är den första jag gjorde på gesällen. Gräddtårtan är bara ett bevis på att jag beöver övning på kondis!

Om vi får i morgon eller på fredag, om vi har tid skulle jag vilja träna på spritsnings teknik. Alltså spritsa snygga gräddtårtor är supersvårt för mig. Att pikera på en tårta är svårt det med. Något jag verkligen vill öva på! Förut tyckte jag bara det var tradigt och tråkigt för att jag inte kunde. Fast nu ska jag fasiken bli bra på det! Det kommer säkerligen känna spiss ibland. Fast detta år vill jag lära mig så mycket som möjligt :) Hoppas bara jag fortsätter med samma inställning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0