Min fru är här!

Jävlar vad jag skrattat sen Sara kom ner!
Igår kom ju Sara ner :) Var först i skolan, sen i stan med Mikaela,Mina och Jennifer. Sen runt halv fyra mötte jag Sara som kom med 15.37 tåget :D
Gick och Mötte Mina och Jennifer igen då Mikaela åkt hem sen gick vi på systemet och efter det åkte jag och Sara hem hit :) Hon färgade mitt hår och sen så käkade vi mat på krögarn :)
Kvällen blev riktigt rolig :) Först var vi hos Dianas vän Linus ooch förade lite. Efter det gick jag och Sara till Grand :) Dde andra ville inte följa med. Fast Jennifer kom sen :) blev jätteglad :) Hon har ju fått för sig att hon inte kan dansa men det tyckte iaf killarna kan jag säga er ;)
Sara fick ragg som vanligt och jag blev dragandes med saras raggs fule kompis! Och de hade en vän som var SÅÅÅÅ SNYGG! Jag har ALDRIG blivit sådär förut. Hjälp blev typ kär på plats! HAHA. kan verkligen inte släppa den killen. Han var helt jävla perfekt! Skulle kunna skriva en hel bok känner jag! hahah.
Nej nu ska jag och sara gå och handla lite till kycklingen vi ska käka ikväll :)

Tycker det är jätte roligt att Sara kom ner hit:) Känns som att sthlm är lite närmare nu. Allt känns inte lika tugnt längre. Vi får se hur länge Sara stannar. Fast även om hon åker hem på måndag är det ju bara 3 dagar kvar sen träffar jag henne igen :) Och min MAMI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0