Min underbara dag:)

Idag var sista dagen med Sara på ett tag. Åker ju ner till SKåne i morgon :/ har lite blandade känslor för det, känner inte lust att åka tillbaka alls.
Vi hade det iaf väldigt trevligt. Var och tittade i affärer,fikade, jag gick på återbesök hos han som piercade mig och sara bytte stav igen då den hon fick sist var inte alls bra för henne :( Sen gick vi till Chicelle där vi stod och pratade med Pierre som jobbar där och tittade självklart på alla snygga underkläder. Sara hittade en jätte snygg som hon tyvärr inte köpte, hoppas hon går dit nästa vecka :) Efter att vi typ hade stått och snackat en hel del skit emd Pierre då hade kl blivit halv åtta och vi kom dit typ 6 halv 7. Så skulel jag och Sara äta då földe han emd. Riktigt trevligt sällskap faktiskt :9 hans tjej och den lilla bebisen var inte hemma så han kände sig nog rätt ensam :/ jag har haft en helt underbar dag iaf :)
Tydligen så stötte vi på Reza med, största muppen :P haha. nej men han är lite speciell. Lite för mycket lugft för min smak. Gillar dock att prata med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0