Nya modet?

Vaknade 13.15 idag. Hade snor i halva ansiktet och håret hade fastnat i det. Riktigt hett faktiskt. Känns som att det är ljusår tills jag blir frisk.
I övermorgon åker jag hem till Kristianstad. Vet inte hur det känns riktigt. Är nog inte riktigt redo att åka hem, psykiskt. Har varit skönt att få åka hem och koppla bort allt. fast ska bli skönt att  få åka ner med. Ska använda min skruvdragare jag fick i julklapp och skruva ner de fula hyllona som är i mitt rum.. Ska ge de till ida, hon ville ha dom. Fast lär skruva enr dom när jag varit på Ikea med Clara :9 Hoppas verkligen att vi åker dit :9 Både hon och jag har typ världens lista hahahah.
Kan man någonsin sluta upp med dessa drömmar om hur man vill bo? jag kommer antagligen bli som min moster, tapetsera om lite då och då. hemska tanke haha.
Nej men jag tycker det är kul att gå runt och elta efter det perfekta köksbordet, den perfekta mattan :) Ja sånt är skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0