På tåget

Nu sitter jag på tåget upp! Mamma kommer och möter mig vid tåget 18.29 :) Har ju saknat henne så!
Det hhar suttit en tjej breve mig på tåget från hässleholm och pratat i telefonen oavbrutet. Vi åkte klockan 14.57 och när jag vaknade igen kl 15.30 pratade hon fortarande! Så fort den ena la på ringde hon en ny och så där höll hon på. Nästa gång jag åker tåg ska jag nog åka i tysta avdelningen. Har haft turen att det inte är massor av barnfamiljer som åker nu. Är ju trots allt förkyld och ahr typ inte ork till någonting. Så skulel bara ha blivit jobbigt.
I nässjö kom det iaf en äldre man på tåget som skulle sitta breve mig då tjejen som babblade så mycket i telefonen hade satt sig på en annan plats. Så nu är det rätt tyst och skönt men det är någon annan som pratar i telefonen nu men hon pratar inte lika högt och inget man riktigt tänker på.

Ska bli skötn att komma hem till mamma. Ska nog kurera mig i sängen och sova så fort vi kommer hem. Är riktigt riktigt trött nu igen fast jag nyss sovit.

Kan vissa misstag suddas ut eller finns de kvar där för alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0