Sjukis

Är fortfarande sjuk. det är så himla tråkigt. Ligger ju bara här och gör absolut ingenting. har försökt att titta lite på tv men kan inte fokusera på det.
I morgon så kommer min gamla gymnasieskola hit. Hoppas jag orkar gå då :( Vill ju verkligen träffa dom! Hade verkligen sett fram till det. Så får hoppas på det bästa :)
Ska bli kul att åka upp till stockholm, även om ajg inte riktigt ser fram emot praktiken. Tänk om allt går åt helvete?
Har iaf bestämt att på lördag ska jag åka in till stan för att köpa underkläder :) Ska även kolla om jag hittar några roliga kläder :)
Parre sa ngt till mig igår som fick mig fundersam. Att från och med nu så ska vi få 7892 kr i studiestöd ist för 7492. Det var tydligen något som moderaterna hade lovat. Fast konstigt att jag inte hört det innan. Undrar om inte sånt där har med stad att göra? Då man har ju olika kostander på olika orter. I sthlm tex är ju hyrorna mycket dyrare än här nere.

I wish i had someone to love and care off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0