Skabb?

Så jävla irriterande! Efter att ha kommit hem så satt jag mig vid msn där P hade skrivit. Han har fått skabb. Vilket betyder att JAG kanske fått skabb. Det mest irriterande är att jag inte får veta om jag har et fören 2-3 då syntomen börjar synas. Så nu är jag föga glad. Sover över hos honom 1 jävla natt så får man kanske skabb! Jag hade ingen intim kontakt med honom eller så. Nej men sån otur har jag. Idiotiska killar och de få bra killarna ja han har skabb!
Skabb låter jätte äckligt och för mig känns det som att det är något som man fick på 1800-talet. Inte nu på 2009. fast det stämmer inte, tydligen är det rätt vanligt. Det smittas via hudkontakt tex om man håller ngn i handen en stund eller har intim kontakt. Eller som jag, sover i samma säng. usch nej. jag är fruktansvärt irriterad. inte på honom utan på hela grejen. När man pratar om det så klar det ju på hela kroppen.
P föreslor att jag skulle köra krämen ändå, men enligt Diana som kollat upp det på nätet sa att man inte skulle göra det. vet inte varför för frågade inte men så är det. Så inget förebyggande syfte för mig.
Det är ju typiskt lixom! Här går man och är singel, inte haft någon ordentlig närkontakt med en kille Sedan Alden, så träffar man P, sover i samma säng som honom, har inte sex eller liknande. men så kanske man har skabb nu. Vilken otur man kan haaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0