Skönt att det inte är måndag hela veckan :)

Så är det måndag. provet är avklarat som jag fick godkänt på :D Är så jävla glad för det :) Var skit orolig att jag skulle kugga på det. Fast jag lyckades :)
Sista dagen på Annas lektion med. Vilket känns både bra och tråkigt. Hade hellre haft Annas lektioner än Karins. Fast ska bli skönt att få konditori med Göran på måndagar igen :) I alla fall, Annas lektion avslutades med att vi gjorde en brunch av allt vi lärt oss under de här 6 veckorna som gått. Sedan fick vi bjuda de vi ville :) eftersom Sara var här nere och åkte idag så var hon med :) Sedan var Helens kille Martin där som kom ner igår kväll och ja, sen var det mest nyfikna och hungriga lärare :)
Var även hos distriktsköterskan idag och tog bort stygnen :) Skönt att få bort de :) Så när jag stod på parkeringen för att låsa Karros cykel som jag hade fått låna så ringde de från sjukhuset och berättade vad jag hade för sorts utslag. Det är en hårsäcksinflamation. Nej jag är inte hårig på ryggen eller bröstet, vet inte riktigt hur jag fått det men ska in till apoteket i morgon och hämta en salva som är på recept och som ska smörjas in på utslagen 2 gånger per dag :) Skönt att få ett komplett svar i alla fall! :)
Nu när Sara åkt så känns det väl sådär. Skönt att få sova själv i sängen igen och skönt att få vara lite ifred. Fast det är ju ändå skönt att ha sällskap. Helgen med henne var verkligen behövd :) fast hon och jag ses ju säkerligen på fredag när jag åker upp till stockholm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0