Sleepy head

Idag är jag super trött. Skolan har gått bra var rätt segt på annas lektion idag. jag och Linda jobbade i par och gjorde två stycken marmelader :) Känns som att vi båda två var rätt nöjda med att slippa göra chutneys :P
Efter skolan gick jag och Clara hem fixade lite snabbt och vandrade sedan vidar eför att möta upp Jennifer och Mina, sen gick vi till ÖB och Ica kvantum :P Nä vi var klara där så gick vi hem till Mina ocH Jennifer där stod Helen och väntade på oss för hon skulel övernatta :)
Vi käkade majskolv och snackade lite granna :) Rätt mysigt faktiskt :)
Nu är jag hemma och ska göra mig redo för sängen.
Känner verkligen inte för att gå till skolan i morgon, vi ska skära i is. Ingenting som tilltalar mig men tydligen alla andra i klassen :P Men jaja, får väl se det som en bra erfarenhet :P Något att skriva i CVt sen kanske :P Eller INTE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0