Söndag sista dagen på veckan

Helgen är snart över och det känns inte så jätte skönt fast ändå gör det det :) Ser fram emot i morgon. Jag gillar Annas lektioner :) Helgen har varit rätt ok. Fast börjar längta hem till Sara nu :) Och givetvis till mamma.
Idag har jag vaknat rätt tidigt så har hunnit fylla 2 tvättmaskiner,städat och bytt lakan. Ska snart gå ner och fylla två maskiner till. Det bästa som finns är verkligen nytvättade kläder :) Och nystädat golv. De lukterna tillsammans är bäst :) Det luktar lixom fräscht och nytt då :)
Nu är det bara en månad och 5 dagar tills jag fyller 20. Ska bli riktigt roligt om det blir som jag tänkt mig :) Ser verkligen framemot och fylla år. Fast först ska jag upp till sthlm om 12 dagar :) Då är det praktik som gäller. Känns rätt läskigt fast ändå roligt :)

Jag har börjat drömma helt sjuka drömmar. Oftast är det en sexuelldröm fast den är HEL sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0