Sovtröjan på

Nu har mamma och Bernt kommit hem. Har inte velat gå ner ännu. Jag ligger fortfarande i sängen med sovtröjan. Måste nog hoppa in i duschen men är helt slut. Det enda jag vill är att sooooooooooooooova. Vet ju att om jag sover nu så kommer jag vara uppe väldigt sent i natt igen. Har inte så jätte stor lust med det.
Vill för övrigt vara frisk NUU!! Jag vill ju gå ut och ha roligt! Umgås med mina vänner de sista dagarna. Hoppas iaf på att jag känner mig bättre i morgon. Så man kan gå ut då. Har inte varit ute en enda gång nu när jag är i sthlm.  Vilket jag tycker är otroligt tråkigt, men har haft fullt upp och har ju åkt på den här förkylningen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0