tappat orken

Jag börjar bli trött på allt. Har tappat gnistan totalt. Jag orkar inte längre. När ska jag må bra igen? Måste jag söka upp en psykolog för att slippa tänka på allt? Börja tycka om mig själv igen? För just nu känns det som om allt bara rasar och jag pallar inte. Det är inget speciellt som har hänt. Bara att det är nu jag inte orkar låtsas att allt är bra som jag så länge gjort. Jag är inte den där glada tjejen som jämt skrattade längre. Jag är mest deppig och ensam käns det som. jag kan ha 50 personer runt om kring mig men känner mig fortfarande ledsen. fast varför uppsöka en psykolog. Det är endå ingen som skulle förstå. Alla pratar jämt om hur dåligt de mår men de frågar aldrig hur man själv mår.
Ibland önskar jag att jag var dne jag var förut som hela tiden sa vad jag tyckte och tänkte och inte brydde mig. Nu säger jag istället ingenting. Jag håller det för mig själv. Jag hör hela tiden ja men de tär ju inte bra. Nej men hallå det vet jag väl? Fast det är inget jag varken har lust eller ork till nu.

Jag älskar min mamma mest i hela världen och i morgon ska vi ses!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0