This is how i do it

Sådär, nu är vi fixade och klara. Planerna för ikväll är fortfarande rätt luddiga. Första stoppet blir iaf biljardkompaniet här i stan :) Var länge sen nu så ska bli kul nu :) Vill ju visa Sara vad jag har varit på helgerna, så antagligen blir det först biljraden och sen banken men man får väl se ;)
Kan fortfarande inte sluta tänka på P, killen jag träffade igår. Jag känner mig nästan smförälskad :p haha snacka om att jag är utseendefixerad :P Hoppas på att Micho kan prata med honom ;) Då P åker tillbaka till lumpen på söndag :(
Nej nu måste jag nog fixa det sista för taxin är snart här :)
Hoppas på en bra kväll ikväll med :) Hoppas ni får en roligt/trevlig kväll i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0