Helgen vecka 2 :)

I fredags gjorde vi klart våra mini bröllopstårtor i skolan. Jag har tyckt att det varit riktigt roligt och tycker det är synd att vi inte hinner göra det fler gånger. Eller det hinner vi ju. Om vi gör det på vår egna tid. fast känns som att det är så mycket att öva till till gesällen för min del. Så det blir nog inte av även om jag skulle ha tyckt att det var roligt.
Efter skolan åkte jag,diana,Helen,Mina, Jennifer och Clara till stan för att kika lite. Skulle egentligen ha fikat var det tänkt, men alla var ju typ vrålhungriga så det blev middag på favoriten ist. Vilket var skönt för då slapp jag laga mat :P Efter det följde jag och Clara med jennife roch Mina hem för att kika på film och käka lite gott vi köpt :) Filmerna vi hyrde var int alls bra. fast vi hade det trevligt enligt mig :)


 Så blev tårtan när den var klar :)
Så på lördagen så vaknade jag inte fören kl 13. Då hade Mina skrivit sms till mig. Så vi bestämde oss tillslut att jag skulle gå hem till henne så skulle vi promenera in tillsammans till stan för att sedan gå till Rusta. Sen hämtade Helen upp oss och vi åkte hem till mig för att hämta köttfärsen då vi bestämde oss för att käka tacos. Åkte snabbt in till Ica maxi där Mina förövrigt köpte en digitalkamera :) Och sedan hem till Helen. Efter vi ätit klart så kom resten av gänget. Det vill säga jennifer,diana och Clara, Vi tittad epå filmer PS. I love you. Filmen var bra men hade högre förväntningar på den än vad jag borde ha haft. Efter filmen så gjorde vi i ordnings oss för att gå på förfest hos en kille som heter Linus som Diana och helen känner. Helen följde inte emd då hon skulle jobba i helgen. Väl där hade vi det ritkgit trevligt och sedan fortsatte vi ut på på krogen :) Kvällen och dagen var ritkgit rolig :) Kom dock hem lite försent så när mamma ringde och väckte ig 13.20 var jag inte alls med på noterna. Avskyr att bli väckt.
Så nu idag ahr jag faktiskt itne hunnit gjort så mycket än att skriva klart än uppgift till provet i mrogon på Annas lektion, ätit frukost och suttit här vid datorn.
Måste även börja med Karins uppgifter med. Om jag nu har dom någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0