Vilken lyckad dag!

jag börjar faktiskt undra om det finns någon dag då jag faktiskt är piggP är ju jämt trött! :/
idag kom väldigt många glada besked :D
1. Pratade med sara idag och hon ville komma ner så SJÄLVKLART fick hon det :D Åh det ska bli så dundermysigt! är jätte glad :D
2. Ky utbildningen jag går på ska finnas ytterligare ett år till! Det beskedet kom idag efter lunch!
3. Eftersom Ky utbildningen ska finnas kvar nästa år så kommer åk 3 från mitt,Jennifer,Mina och Karros gamla gymnasium ner på torsdag nästa vecka för att kika lite :)
4. Diana och Helen fick svar iigår på att de ska få vara med och tävla i SM unga bagare 2009. Så jag,Mina,Jennifer och Clara ska åka ner till GBG 12 mars :D Kommer dock missa två dagars praktik som jag tänkte fråga om jag får ta igen på en helg :) har aldrig varit i GBG så det ska bli kul!

Så min dag har varit väldigt bra. jag och Clara åkte hem till Mina och Jennifer idag för att plugga fattade typ ingenting utav stencilen vi fick så det sket sig rätt bra, bokade biljetter ist :)
Borde egentligen städa nu när Sara ska komma ner, fast hon får faktiskt stå ut för jag har ingen ork.
Saknar mamma så fruktansvärt mycket. Åh vad skönt det ska bli att åka hem nästa fredag! Mitt tåg går 14.23 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0