What a beautiful day! :D

Idag är jag trött må ni tro. Fast det är jag ju nästan jämt. vet inte riktigt när jag är som piggast? när jag går upp eller när jag går och lägger mig?
Idag har det varit en fullspäckad dag. först skola mellan 8.10-15.00 sen iväg till stan. Det var jag,Mina,Jennifer;Clara och Diana som patserade in. Väl där såå gick vi först och lämnade in Jennifes cykel och hämtade Minas. Sen gick Jennifer och Mina till Körskolan för att Jennifer skulle boka tid och jag,Mina och Diana gick emot domus huset. gick in på clas olsson och köpte en miniräknare, spakelskrapa (som jag ska använda inom bageriet) och en pärm. Sen sprang jag in till en affär där de säljer min digitalvåg och köpte baterier till den :) In på apoteket och köpte en nagelsax. Sen gick vi in på Stadium för att Jennife rskulle prova ett par byxor. ja vi mötte upp dom vid domushuset sen efter min baterishopping :P Sen gick jag iväg för att klippa mig och Diana åkte hem. Min frysyr blev super snygg! :D Är väldigt nöjd! Efter de tmötta jag upp Resten av gänget. sen så splitrades vi igen lite snabbt då jag skulle in och köpa vantar och mössa på kappbal. efter det gick vi och köpte och hämtade ut tågbiljetter för att sedan be ge oss hem mot Mina och jennifer som cyklade före  då jag och Clara skulle köpa med oss mat. det blev Tai på rosegarden, världens bästa Tai mat för dne delen :D
Så nu ahr jag precis kommit hem färgat ögonbrynen och nu krypit till sängs. ja jag vet! Jag borde egentligen plugga till entreprenörskapsprovet. fast det har vi redan gjort hemma hos Mina och jennifer och jag orkar verkligen inte läsa boken.
Så nu ska jag bara läsa mejlen och sen släcka ner då det är en skoldag i morgon med :)
hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0