Baka baka liten kaka?

idag har det inte hänt så mycket. På jobbet var det rätt lugnt idag så både jag och johan gick hem tidigare. Ibland är det riktigt soft med lugna dagar på jobbet :) Jobbar i morgon med sen är jag ledig i två dagar. SKÖNT! säger jag bara. De frågade om jag kunde jobba i helgen men kommer nog bli tvungen att säga nej då jag ska ner till Öland med mamma och Bernt. Vet inte hur roligt det kommer bli för mig där nere. behöver verkligen få sova känner jag. Sist vi var där väckte hon mig fan 8 på morgonen.
Annars idag har jag mest suttit och nördat mig framför datorn,sovit lite och ätit middag.
Funderar på att krypa till kojs. Är rätt så trött :)

När du vet att du kan göra något, visa det!




Vissa människor har attitydsproblem. Det är synd tycker jag, man kan inte tro att man kan göra precis hur man vill. Det straffar sig bara. Kan knappast tro att man kommer någonstans i livet med taskig attityd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0