Helt slut

Första dagen efter att ha legat sjuk i 3 dagar och knappt orkat lyfta upp en finger. Det blev inte direkt någon mjuk start för mig inte :P Kom runt halv 7 i morse  börjar egentligen 7) och gick runt tio i 7 fastän jag slutade fyra.. Så kan det går när man har mycket att göra :)
Så nu väntar sängen. Ska kolla klart på kanal 9 och sen sova sött! Är dock för tokigt varmt i mitt rum, som jag på sommaren delar med myggor och andra insäkter då jag har mitt fönster öppet JÄMT! Skulle avlida annars då jag har en tedens att stoppa huvudet under täcket när jag sover :P
Om en vecka komemr Tore. Hoppas självklart på bra väder då jag ska visa honom "mitt sthlm" vad fan det nu är :P Men det ska nog gå bra :)
Nej dags att återvända till tvn, komemr missa allt för mycket annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0