Hoppas hoppas hoppas :)

Igår var det en helt perfekt ledig dag. Sov till 11, gick upp och gjorde lite frukost och bara tog det lugnt till ca halv två då jag gick och sov igen och vaknade halv fyra :) Jag är så trött nu för tiden så ja vet avrken ut eller in. Äter antagligen för lite frukt och vitaminer :/ Mötte upp mamma i forum och fixade till mina glasögon lite. Därefter åt vi mat och jag köpte en ny perfym och en lipgloss :)
På kvällen gick jag på café med Sara. Hon hade ett gigantiskt blåmärke så vi tänkte väl inte så mycket mer på det än att det gjorde fruktansvärt ont för henne. Idag fick jag ett sms där hon sa att hon gick på kryckor och att hon stukat foten. Fråga mig ine hur då hon vaknade upp på morgonen med detta gigantiska märke på foten. Så hon är ledig några dagar frammåt nu.
För egen del så jobbar jag i morgon med ledig på måndag igen :) Sen är det inte långt kvar tills Tore från Norge kommer hit och hälsar på :) Ska bli riktigt trevligt faktiskt :)
Idag har det blivit jobb och sen hem och printat ut CV :) Som jag ska lämna in i morgon efter jobbet skulle jag tro :) Får se om jag svänger förbi Sara när jag ändå är ute i ärenden så att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0