Husvagnsjakten fortsätter!

Husvagns jakten fortsätter! hahah. Nu ska de köpa bil också.. Jises vart ska detta sluta? haha. Jag och mamma ahr suttit och kolalt på husvagnar rätt mycket nu och hon har suttit med luren mot örat och pratat med Bernt då de diskuterar pris och skick haha. Hoppas att de hittar en fin husvagn till bra pris :) Jag är mest glad över att de ska köpa bil :D Då har jag något att övningsköra med :) Även om det är en gammal volvokombi :) fast jag gillar kombi så :) Bara jag slipper att ha bil kudde när jag kör så haha.

Är fortfarande sjuk. Jag som ville gå och jobba i mrogon. men det skiter sig nog. Känns riktigt surt då jag vet hur mycket de har att göra speciellt när det är bra väder. Känns så himla dumt att bli sjuk nu! Vet dock ingen bra tid på året att bli sjuk :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0