Husvagnsköp och Norge besök

Sådärdå! Min mamma och bernt köpte husvagn igår. Har inte sätt den ännu men får väl se om jag följer med de till Öland nästa helg eller helt enkelt bara är hemma och tar det lugnt då :)
Denna helg har haft sina bra och dåliga sidor. tror inte att norrmannen åkte hem med ett brett leene om man säger så. Jag blev så trött på honom igår att det slutade med att jag stängde av telefonen och satte inte på den fören halv fyra idag. Så som jag ser det så kommer man och hälsar på en människa i ett annat land och den visar besökaren hur man lever här. Så får man väll lixom uppskatta det? Jag sa redan från början att jag inte är någon partyprincessa. Jag tycker inte om att festa varje dag en hel helg. Så igår åkte vi till Jennifer och hälsade på. Drack lite och hade det mysigt. Det tyckte uppenbarligen inte Tore då han blev sur över att jag inte ville gå ut. Jag tyckte det var så jävla jobbigt när han blev full att jag orkade faktiskt inte med honom. För man går inte och skriker åt folk på gatan,skrämmer dom och liknande. Lite jävla vett och etikett får man faktiskt ha. När han var nykter var det däremot väldigt trevligt att umgås med honom. Men nu har han iaf åkt och ja det är rätt skönt faktiskt. Kommer nog inte åka och hälsa på honom i Norge om man säger så.

Snacka om soft schema jag kommer att ha nästa vecka! Jobbar bara mån,tis och fre :) Sen är jag ledig resten av dagarna :) NICE! Sen så är jag även eldig mån,tis vecka 32 :) Så det blir ledigt två dagar jobbar en och sen ledigt fyra dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0