I´m glowing :)

Har varit ledig idag :) Så tog det lugnt fram tills eftermiddagen och sen åkte jag jag till stan och fixade lite, mötte upp sara :) Sen var jag så jävla hungrig, skulle egentligen ätit pizza men stötte på jennifer och Mina och satte mig ner och åt nachos med do :) Var riktigt trevligt :)
Fick även ett samtal om jag kunde jobba i morgon. Hade ju sagt att de kunde ringa om de hade mycket att göra. Så ska jobba i morgon mellan 6-15. Så egentligen bord jag väl inte vara uppe men skönt att bara ta det lugnt på kvällen en liten stund :)
Hoppas på att få göra tårtor i morgon :) Var rätt länge sen jag gjorde princess :)
På jobbet spånar vi även på en ny bakelse vilket jag tycker är super roligt :) Så i morgon ska jag ta med mig lite recept till jobbet :) Så det ska jag ta och titta igenom med innan jag bumsar i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0