It is just a dream?

Jag är nervös. Inför framtiden. Vad ska det bli av mig egentligen? Jag menar jag är 20 år gammal och har tagit gesällbrev inom bageri och konditori. Jag sommar jobbar på Systrarna Delselius. Framtiden är osäker. Jobben är få och kraven är höga. 4 års yrkeserfarenhet, självständighet osv. Så jag hoppas att det komemr gå bra för mig. Har haft flyt innan så jag hoppas att det sitter i. Jag vill kunna skaffa mig en lägenhet, träffa en kille jag kan bli kär i och allt detta. För är det något jag vill så är det att fortsätta inom yrket samt att bli kär. SJälvklart vill jag hitta någon som behandlar mig så som jag anser man ska behandla en tjej som mig.

Mina drömmar är där uppe någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0