Katastrof efter katastrof.

Hahahah idag har även denna dagen varit en rad av katastrofer. Fattar inte hur jag lyckas! Tänker inte nämna dom här iaf det är en sak som är klar :P Har inte bränt något idag, gjorde jag inte igår heller men höll på med ugnen mer idag :)
Slutade lite tidigare idag :) Så var hemma innan 4 så det var ju super skönt :) Så även idag blev det en power nap :) Inte lika länge som igår, som tur är :)
Ikväll blir det nog bara till att vara hemma. Kanske glo på någon film och äta körsbär :D MUMS!

Förstår mig verkligen inte på det motsatta könet! Skulle det finnas en bok om hur killar tänker skulle jag varit den första som köpt den kan jag lova! Nu finns det dock inte det, iaf inte på svenska haha.

Måste bara säga att min mamma är helt jävla underbar!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0