Överkörd?

Kroppen värker, börjar undra om någon kört på mig när jag sov? JA jag brukar sova som en stock är som skalman i bamse:P
Idag har det varit WORK WORK WORK för mig. Ska även jobba i morgon på min lediga dag ( ja jag vet, men de tär mycket att göra och jag erbjöd mig ) känns väl sådär nu men men kommer kännas skönt i augusti sen :D Blev övertid idag med bara hoppas att det inte blir det i morgon. MÅSTE verkligen gå när jag slutar..
Ok, jag erkänner! Jag har dragits in i denna karusell av bil och husvagnsköp. Är nästan lite avundsjuk på att jag inte kommer kunna åka emd dom ner nästa helg och kika på några husvagnar de valt ut. Om de nu får svar på någon. Vilket jag hoppas då båda två verkar vara eld och lågor :) Vi hittade några fina på internet samt att snart blir det bil köp med! Nice, även om bilen är den som var med i Sunes sommar.. Eller ja, den modellen iaf :P Så ni fattar att utgångsdatumet var A LONG TIME A GO! haha.
Anledningen till att jag inte kommer kunna följa med de nästa helg är för att, nej jag jobbar inte, jag ska få Norge besök :) I början var jag lite skeptisk men nu börjar jag faktiskt tycka att detta nog kommer bli roligt :D Är dock väldigt kluvad om vad vi ska göra. Hoppas på fint väder så det blir mycket enklare :)

Nej seriöst Bea vad FAN gör du uppe nu?! Ska upp om bara några timmar, suck.. Hoppas dagen går fort i morgon :) För sen blir det bio :) Nice nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0