piercing

Funderar på att ta ut min piercing. Orkar inte meds den längre. Den tycks aldrig läka så nu har jag givit upp och funderar på att gå och ta bort den då jag inte får bort den sj :(

Igår var jag på stan med Amina. Var länge sedan vi sågs så var väldigt trevligt att ses igen. Gick och små kollade lite i affärer åt mat och sedan blev det bio :) vi såg the Proposal :D hahaha filmen var så jävla bra! Vad jag skrattade!
Jag och Amina gick även en tur vid vattnet, tittade på folk och bara snackade :) En härlig kväll helt enkelt! :D
Så nu idag blir det till att åka till Nacka forum då jag har tid hos optikern halv 3. Vill även kolla på en sommarklänning. Älskar klänningar men nu när jag gått upp i vikt så passar de inte längre. Behöver även lite mer skor tycker jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0