Sjukling

oh no! Jag har blivit sjuk! blääää avskyr det något enormt! Jag som ska jobba i morgon.. Måste även åka iväg och lämna in mitt CV, helst IDAG. Suck hur ska jag orka? Kroppen känns som gummi och huvudet som bomull.
Igår så blev det hem och duscha efter jobbet, fixa sig lite och sen möta Sara i stan. Asså hennes foooot! HAHAHA den är dubbelt så stor! Stackarn, hon hoppade runt på kryckor och kallade sig själv handikapp. Skönaste var ändå att hon gick i pumps SAMTIDIGT som hon hoppade runt på kryckor! MIN Sara i ett nötskal! Hon hade ju bara bandage och sen en strumpa över och var rädd att hon skulle få glasbitar i foten. VILKET jag förstår. Måste ändå säga att det såg rätt roligt ut.

Måste bara berätta om ännu en utav mina bravader. Min buss på morgonen går 06.28 från mig EXAKT varje morgon. Jag brukar alltid vara där för tidigt så igår så tänkte jag att jag skulle sega lite. Vad händer? JO jag missar bussfan för att den kommer 1 minut för tidigt. Så det var bara till att gå i pums till jobbet. Det är inte värst långt men efter ca 20-25 minuter var jag framme. Svettig som en GRIS och anfådd. Så in genom dörren och flåsar ursäkta att jag är lite sen. Börjar inte fören sju men brukar vara där runt tjugo i ombytt och instämplad. Det roliga var att trots jag gick till jobbet så var jag ändå där i tid. Ibland har man bra jävla tur asså :D

En rolig sak som hände igår : Vi skulle möta upp två killar i stan. Så står det två killar framför varsin taxi bil. Sara går fram till dom och ja jag med dårå. Och tror att det är dom. Eftersom hon går i kryckor så försöker den ena hjälpa henne. SÅ gulligt! Det roliga var att det var FEL killar haha. Jag bah: ehm Sara vi ska inte åka taxi :P Hon : kollar på killen som försöker hjälpa henne in i taxin och säger: Jag ska inte åka taxi! HAHAHAH asså killens MIN hahahahhah.

Det var även trevligt att träffa M igår :) Rolig prick det där :P Även om vi typ aldrig ses :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0