Sjukt jävla trött av värmen!

Så nu är ett par supercoola glasögon undan lagda och jag har köpt nya linser idag :) Blev även en hel del andra inköp :) Var inne på en underklädes affär i nacka forum för att köpa en ny bh. Då jag ahr växt ut alla andra. Har ju gått läng och trott att ja jag fått en stl större. Gissa vad? Nu ahr jag 70e.. Blev rätt förvånad faktiskt! För mig är det bara tjejer med inplantat och även vissa tjejer. Men inte jag! hmm.. Om man ändå kunde ha en enkel jävla c kupa..
Mamma åker på kryssning i morgon ( som vanligt?! :S ) så är ensam hemma hela dagen då jag är ledig även i morgon. Så kanske tar mig en tur in till stan då med :) Blir nog även att hälsa på AMina i hennes lya :) har aldrig varit där så det är ju lite spännande :)
Passade även på att köpa en present till Tony :) haha och de tär något han verkligen behöver :P kan dock inte säga vad bara att det är något de flesta killar behöver!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har redan satt på mig nattlinne då allt annat är för varmt och man behöver ju ingen bh under nattlinnet hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0