Skum händelse på jobbet idag

Måste bara berätta om en liten halv skum händelse idag. Arbetsdagen börjar lida mot sitt slut och Sofie står i omklädningsrummet och byter om. Hanny en tjej som praktiserade på systrarnas samtidigt som jag gjorde kommer och knackar på fönstret. med en kille i sällskap. Jag släpper in de och går och hämtar Sofie då jag  gissad epå att det var knapapst mig hon ville träffa, haha. Medan de väöntar så tänkte jag att jag skulle vara trevlig och strecker fram handen till killen och säger : Hej Bea. Han svarar : Ja jag vet. Jag tittar på honom som om han var knasig och då plötsligt känenr jag igen honom. Samtidigt säger han: Känenr du ine igen mig? Då Hanny precis presenterat han som Joakim så svarar jag: Hmm vi gick på konfen tillsammans va? Tydligen var så fallet. Kändes rätt skumt, å andra sidan ändras man rätt rejält från 14-20.

Nej nu är det movie time för mig. Ska se på kanal 4. Det är Ondskan idag :) Den är ju sjukt jävla bra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0