Spindel spindel på väggen där säg mig vad fan du gör här?!

Ännu en dag på jobbet. Känns som att det är det enda jag gör fast att jag är ledig en hel del i veckorna :P Men jag är helt enkelt kär i mitt yrke så ja nu är det sagt.
På tal om jobbet, Micke gick upp i dag med brödet han hade bakat och i ett försök att fiska beröm sa han: OJ vilka fina bröd vi har idag,  har vi fått en ny bagare? Varav personalen där uppe frågar : Jobbar Bea idag! HAHAHA det var inte ritkigt det svaret han ville höra tror jag men jag slickade i mig det som katten runt en gräddskål :D HAHA
Ja sen när jag stod där i mina egna funderingar och skar jordgubabr till somamrbakelser, VAD ser jag då?! JO den äckligaste spindeln jag någonsin sett. Jag är inte den som skriker när jag ser spindlar. Men när jag såg den där vita spindeln FAN vad jag skrek! Som om jag hade skurit av mig handen eller något. Vilket man aldrig ska göra i ett bageri om det VERKLIGEN inte gäller.. Så ja fick höra det där om spindeln så fort jag typ sa något. Men vad ska man göra? Den var äcklig, jag blev rädd. Och greps av panik pga en jävla liten spindel. Ibland blir jag trött på mig själv.

Ikväll ser planen ut såhär: Träffa Jennifer, hennes pojkvän Adam samt hans vän Putte (?) Vi ska gå och se Harry Potter som jag tidigare nämt i ett inlägg. Sen efter det blir det nog att åka hem. OM nu inget annat dyker upp. Kvällen är UNG och Beatrice är FUCKING LEDIG :D YEEEEEEEES! hahaha.

Hoppas å att ta en del bilder ikväll.. Har inte tagit foto på länge vilket kanske märks i bloggen? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0