work work work

Så har det varit ännu en dag på jobbet :) Blev lite garnering på moussetårtor lägga på frukt på wienerbröd, småkakor och lite sånt :) Så dagen idag ahr varit rätt lugn. Gick hem 10 min efter utsatt tid så det är ju knappast farligt :P
Ska se om bilderna jag tog på tårtorna jag agrnerade blev bra sen när jag lägger in de på datorn. Tog emd mobilen så kan ju bli lite hursomhelst då:P

I morgon är det fredag och min andra lediga dag denna vecka :) Ikväll blir det nog bara att glo på tv och sen ta en skön dusch :) Jobbar helg för 3e veckan i rad nu så ska bli skönt att vara ledig i morgon :) Ska nog inte göra så mycket i morgon heller med tanke på väder och att folk jobbar :) Kan ju inte direkt göra något sen på kvällen när jag börjar 7 och åker hemifrån ca 06.20 :)

Har fått mina nya glasögon idag med :) Sweet! Får ta lite bilder sne någon gång när tid och ork finns och lägga ut det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0