8 tabletter om dagen dårå

Det är aldrig roligt att behöva gå upp kl 8 på  en lördags morgon. Vad gör man dock inte för att bli frisk? hade en tid hos en homeopat kl 09.30 i morse. Kändes lite skumt av att hon kollade mig i ögonen och berättade vad det var för fel på mig så att säga. Hade tarmproblem och lite sånt dära. Får inte heller äta vitt mjöl och socker. Lycka till med det lixom. Jennifer frågade mig nyss ska vi äta paj. Jag svarade fåt inte äta vitt mjöl eller socke rhon skrattade och sa men gud hahha. För hon vet hur svårt det kommer att vara för mig.
Efterm besöket gick jag och Mina och solade. Jennifer och Mina följde med mig till homeopaten så det var urgulligt gjort av dom :D
Känner mig stressad rätt stressad över hur jag ska komma till Kalmar på onsdag. Ja det som stressar mig är väl att Bernt, mammas snubbe kommer vänta där och eftersom han kommer åka från sthlm kl 5,6 på morgonen. Men han får väl vänta i 6 timmar då rå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0