Bil, tunnelbana och buss.. suck äntligen hemma igen

Idag tog min enda semester vecka slut. Har varit i 9 dagar på Öland nu. Känns lite konstigt att flytta tillbaka till mamma på heltid. Hoppas att det går bra och att det inte alls kommer att kännas tungt.
Dagen idag har kännt som en hel lång resa. Började med att åka från Böda sand kl 09.15 och kom hem ca 16.15. Vi tömde bilen på väskor och dylikt och gick hem för att kolla posten. Har inte fått min bärbara dator ännu, suck. Den borde ha komit nu tycker jag. Efter det kom jag på att jag är alldeles för vit för min foundation. Mamma skulel till Willys och handla så jag köpte lite smink och hårfärg :) Sen fortsatte resan. Åkte en sväng till rinkeby men åkte snabbt därifrån för att träffa min allra bästa kompis i hela världen, Tony :) Jag träffade inte Alden i rinkeby utan en gammal kompis. Blev inte riktigt som jag hade trott så åkte därifrån rätt fort som sagt.
Så nu är jag hemma igen och ska precis gå och lägga mig. Börjar 7 i morgon så det är helt ok fast jag borde ligga i sängen och sova för någon timme sen. Måste verkligen få mitt schema i morgon. Tänk om jag bara fått 2 dagar?:S Börjar bli lite orolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0