..

Är det något jag inte förstår så är det detta badmode för killar. Igår satt jag och åt lunch ute på serveringen på jobbet. Så kommer det en kille runt 12 år kanske. Där hans kalsonger slutade alltså vid benen, så började badbyxorna. Han har inte varit ensam. Flera killar går så nu. Ja kanske inte så överdrivet men varför ha kalsonger under badbyxorna? Är det verkligen snyggt?

Är det bara jag som suktas av alla människor som går och badar när man själv står i ett bageri och har sig. Jag älskar mitt arbete men hade hellre legat i solen och stekt.

Idag blir det till att färga mitt hår skulle jag tro. Sedan får jag se vad denna underbara kväll bjuder på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0