Food time maybe?

Jag hade förväntat mig att bara kila in till Diana för att fixa lite bankgrejer. Inget intressant alls. istället fick jag låna hela datorn :) Vilket jag är oerhört tacksamför. Nu ahr jag gjort allt som skas med övrföringar och sånt där roligt. har även spenderat lite tid med att kika runt på internet. Har väl inte hittat någon intressant alls, tyvärr. fast kan heller inte påstå att jag sökt frenetiskt efter saker heller.
Skrev i något utav de förra inläggen att vi skulle på Skåne tur idag. Den blev inställd pga dubbelbokning utav buss och ska nu göras i morgon. Vilket jag bara tackar och tar emot för såhär i efterhand. Då vi inte alls behövde städa utan bara sopade av golven och fick gå hem sen. Kan ju säga att det är sällan jag njuter av att ligga i sängen och bara glo. För oftast hinner jag bara ligga en liten stund fören jag har slocknat. dag var det annorlunda. Boken som trollbundit mig låg där och väntade på golvet. Så det jag gjorde var att slänga mig i sängen, ta upp boken från golvet och börade läsa. Kom hem 12 och helt plötsligt var klockan tjugo över fyra och jag kände mig lite hungrig. Han dock inte tänka mer än så fören jag slocknade och vaknade utav att Kajsa en utav lärarna ringe mig. jag ahde fått fel banknummer så det var bara tur att jag glömt numret i kristianstad över helgen.
Så nu har jag både lät ut boken,sovit,köpt mat och suttit vid internet en liten stund. har dock inte lagat någon mat ännu, haha. Men det var ju at köpa mat som kände jobbigast då det regnar ute.

På återseende gott folk

PS. Boken heter Skönhetsskolan i kabul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0