handsvett

Jag har handsvett! Jag har yttersällan handsvett! Men nu ska jag få besök. Han som fick mitt hjärta att slå varje gång jag såg han var inne på msn. varje gång det plingade till på msn och man praktiskt taget flög fram för att se om det vra han. Han som jag har fällt så många tårar för. Han som jag ville tillbringa mitt liv med. Han ska snart komma hit för att e på fotbollen. Jag gillar inte ens fotboll, haha. Så ja jag ahr handsvett, jag är nervös och benen är skakis. Hoppas på att det går bra. Hoppas på att jag finenr svaren som ajg länge sökt efter.- Även fast jag trott att jag stått där med facit i handen s¨söker jag fortfarande efter svaren. Vissa svar kommer jag aldrig få. Men nu handlar det ju inte om det utan om att om några få minutrar kommer en bil köra in på mammas parkerigs plats. Mannen med de fina gröna ögonen och de så långa fina ögonfransarna kommer stiga ur sin silvriga bil. tända en cigarett och gå mot grusgången, förbi flera radhusdörrar, öppna våran grind röka klart sin cigarett och sen plinga på. Om jag inte har mött honom innan dess. Han brukar ringa när han är här. Nu är mamma inte hemma så kanske ringer han inte denna gången. Kanske går han bara och ringer på dörrklockan.
Jag komemr ihåg när jag brukade ta tunnebanan gå av vid stationen där han bodde gå sträckan till hans föräldras lägenhetshus. åka den otäcka hissen upp till 7 våningen gå ut på loftgången och tänka varje gång, vilket tur att han bor vid den första dörren. plinga på och mötas av hans mor,syster eller utav honom själv. Sällan hans far.  Ja det är han jag får hansvett av nu. Han jag är sånervös och skakis för att träffa. Jag har inte ens sminkat mig men känner en sån sotr säkerhet i att vara osminkad med honom. Det är det minsta jag är osäker för. Ska bara måla tånaglarna sen är jag klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0