I´m confused

Jag gillar inte att vakna såhär tidigt. Även om jag inte gillar att sova bort dagen heller så är det väldigt tråkigt att vakna när alla andra sover eller är på jobbet.
Igår var det Sveriges nationaldag och det var en fotbollsmatch mellan Sverige - Danmark. Danmark vann med 1-0. Jag själv anser inte att Sverige spelade så bra förutom de 10 första minutrarna, eller så var det Danmark som spelade dåligt då. Sverige hade rätt många målchanser och missade varenda än. Tråkigt att se Sverige förlora på sin egna nationaldag, vill inte ens föreställa mig hur fotbollspelarna känner sig. Om de nu bryr sig om sånt? Kanske är de så vana att vinna och kanske även förlora så att de inte bryr sig om vilken dag det är?

Nej snart blir det att gå ner och äta lite frukost. Orkar inte vänta tills mamma vaknar, kan ju ta en evighet :P Dessutom är jag hungrig med. Även om jag vet att så fort jag börjar slamra i köket så kommer mor min gå upp. Så det blir att vi äter frukost tillsammans ändå, oftast. Om det inte är jag som sover bort hela dagen vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0