Katastrofal morgon och Sanna tar studenten idag :D:D

Idag är jag inte i skolan eftersom Sanna tar studenten, så stannade en dag extra i stockholm. Vilket var planerat. Kommer tyvärr inte följa med henne ut utan kommer åka hem packa det sista och sen bege mig till natt tåget.
Den här morgonen har varit katastrofal. Vaknade flera gånger i morse av olika anledningar. Sen när man väl går upp så känns det som att man varit ute i 5 dagar i rad! kroppen är helt seg,halsen gör ont och huvudet känns som bomull.
I morgon ska vi i klassen åka på en trip runt skåne. Med hela klassen då inklusive lärare :) KOmmer åka förbi en hel del platser jag aldrig har varit på förut. Eller rättare sagt det enda ställena i skåne jag satt min fot på är kristianstad,hässlehom och höör fast den gången i höör var pga att jag råkade ta fel tåg. Ja sen stannade vi ju någonstans i skåne när vi åkte till Danmark emd klassne vet dock inte om det räknas då jag inte kommer ihåg namnet på stället haha. Så helt enkelt, i morgon kommer bli en dag full med nya upplevelser :) Kommer även stanna till på Olof Victors där Diana praktiserat och kolla hur det är det :) Nice! Tycker det är jätte roligt att se nya bagerier/konditorier. För på varje litet ställe så får man alltid någon liten idé att hmm, så här kanske man skulle göra om man öppnade eget. Så sånt är AS NICE!

Min allra första figurtårta. Ska erkännas att det tog 45 minuter för mig att göra den :P Var dock 1 ½ år sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0