Min fossingar gör ont :(

I dag var det första dagen på mitt sommarjobb. Som jag har på systrarna Delselius :) Det var varit varmt och mycket att göra så både fötter och ben värker så in i bomben nu.
Det är så härligt att jobba där då man kan äta lunch ute vid stranden :) Sen så trivs jag ju som fisken i vattnet bland bagarna/konditorerna på systrarnas :) Det mindre roliga är väl att jag ska jobba 3 helger i rad nu. Det positiva med det är ju visserligen att jag är ledig mitt i veckorna då :) Så kan man träffa vännerna som börjar gå på semester nu :)
Jag hoppas att detta underbara väder håller i sig hela sommaren med undantag för lite regn då och då så att det växer lite runt om kring :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0