Saffrankaka med grädde och jordgubbar :D

Jag har ju som sagt ingen dator just nu :( Så blir till att  blogga nu när jag är i skolan :P
Ska upp till sthlm på fredag! Längtar jätte mycket :) Ska bli skönt att få komma hem och lämna massa grejer så att man slipper det sen när jag åker direkt från skolan till öland i princip. Så då är det lika bra att  försöka få upp så mycket som möjligt. Så ser ni någon med 2 rullväskor i sthlm eller i Hässleholm så vet ni att det är jag haha.
Skulle egentligen gått och tränat idag, blir dock inte så då jag inte alls mår bra. fick lite sura miner utav de jag skulle tränat med. Kan dock inte styra om jag mår dåligt eller inte, för då skulle jag må bra hela tiden :D
Om exakt 2 veckor är skolan slut. Har fortfarande blandade känslor om det dära. Kommer säkert kännas skumt när man väl slutar, nu känns det ändå rätt skönt att få flytta hem,börja jobba och bara börja andas sthlms luft igen.

nej nu är det dags att sätta igång och göra saffranssocker kaka! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0