Shrek :)

Har precis kollat på Shrek på kanal 4. Den är ju så jävla bra haha. Synd att så bra filmer tar slut så snabbt. Man blir lixom uppslukad i filmen och både tid och rum försvinner. Sen så helt plötsligt är det slut.
Har även shoppat lite idag :9 Blev en lång blå skjorta och en mörkblå/vitrandig lång tröja. var så himla sur när jag inte hittade något då det kändes som att jag bara tog upp de kläderna jag inte ville ha kvar där nere lägre så då kunde jag inte ha något på mig. men det kan jag nu :) Då jag och mamma var och handlade :D
Jag har suttit och funderat på om jag ska ta och gå och hyra film någon dag. Dagarna i stockholm är ju snart slut så det borde ju vara idag i så fall. Finns så många filmer jag vill se då jag knappt varit på bio sen jag flyttade ner till Skåne. Bor ju i Kristianstad där det inte går så många filmer på bio, tyvärr. Sen har jag ju inte direkt haft någon att gå med heller haha. Tror inte att någon utav de jag umgås med gillar min typ av film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0