Tiden bara flyger iväg

Klockan säger åt mig att nu är det sängdags. men jag vill inte gå och lägga mig nu. fast jag känenr att jag suttit vid datorn alldeles för länge. Ryggen är stel och ögonen är som flipper. Jag är helt enkelt trött. Men jag gilalr att bara sitta och chilla vid datorn. Snacka lite och kolla runt :)
I morgon tar Sanna studenten! :D  Hon sprinegr ut klockan ett men ska bara gå på hennes mottagning. Sen ska jag ta nattåget hem till Kristianstad :) Sista resan ner nu. Sen blir det inte till att åka ner fören vi ska hämta våra gesällbrev.
För ett år sedan tog jag studenten. Gick väl ut emd bra betyg och skulle flytta ner till skåne. DÅ var det läskigt men ändå spännande. Trodde nog aldirg att jag skulle få lära känna så underbara människor. Som jag faktiskt har gjort. Det ska erkännas att ibland kan irritationen väckas men den lägegr sig oftast rätt fort. Tänk så mycket som kan hända på ett år. Har hört att många av de gamla klasskamraterna jobbar inom bageri. Vet väl vad de flesta sysslar med men är väl egentligen inte så jätte intresserad av vad vissa gör. Även om det ibland kan vara roligt att veta :)
Tycker fortfarande det känns som att man precis skulle välja gymnasium, fast man i egentligen snartska börja jobba. Lustigt egentligen att tiden går så fort.
mammas vännina var på besök idag, hennes son och jag lekte väldigt mycket som små då vi bodde garnnar och att våra föräldrar umgicks och gjorde resor ihop, ja jag och lukas var ju självklart med på dessa resor till Gottland :) Hon berättade om vissa saker man gjort som yngre, tänk vilken busunge man var!
Så ja, här är jag nu 20 år gammal och ska snart flytta tillbaka till min mamma. Kan ju inte flytta hemifrån om jag inte har någon inkomst till det. Konstigt egentligen att tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0