Äntligen hemma i Kristanstad

Nu är jag hemma i Kristianstad efter att ha varit hos mamma i 6 veckor samt gbg nu i 2 nätter. SKönt att vara hemma faktiskt.
Göteborg då, hade aldrig varit där förut så ja vad ska man säga? Tror faktiskt att man bör åka dit på sommaren för att få en bra bild inte att det börjar snöa när man kommer ut ifrån Nordstan. Så ja vad gjorde vi där då? vi tittade på sm unga bagare då två i våran klass tvälade. Tyvärr fick de ingen pallplats. De klarade inte tiden. Fast det var det bara 3 stycken som gjorde typ. Iaf så tycker jag att det var starkt gjort utav de båda att de var med. Pallplats eller inte. Fan de var ju 12 utav de som blev uttagna. Fast ja, man tänker nog inte ritkigt så. Fast det gör jag :)
Ja vi kollade ju inte bara på Sm unga bagare. Jennifer piercade sig  vart får ni fråga henne om) då Claras kompis pojkvän är piercare. Sedan så hände väl inte så mycket mer? Alla var rätt utslagna. Det var bara Clara som gick ut igår med hennes vän och vännens pojkvän. Vi andra tre dega framför tvn och somnade sedan relativt tidigt.
Denna helg har varit fullt av skräpmat så ska bli skönt att gå och laga mat snart. vet inte riktigt vad det ska bli. antingen chilicorncarne med ris eller köttfärssås och pasta :)
Har även slängt in tvätt i tvättmaskinen och lånat två doftljus utav underbara ida :) Då mitt rum luktade pyton. Ja dammsugade lite med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0