Att man kan ha SÅ fel

Jag trodde att vi skulle vara vänenr livet ut, sara. Jag trodde jag kände dig. Jag trodde jag visste hur du var. Jag hade fel. Det gör ont att förlora sin bästa vän. Det gör ont att veta att vi aldrig mer kommer ses. För jag vill ha det så.
Ni vet den där vännen som man ringer så fort det är något. Bra eller dåligt. Den där vännen man kan öppna hela sitt hjärta för och hon förstår. Jag trodde att det va så. Vi har bråkat så in i helvete. Fast vi har alltid gått tillbaka fast nu kommer det inte bli så. Du gjorde fel och kan inte erkänna dina fel. För det är lättare att skulla på andra. Jag vet att alla har sina fel och brister. Fast vissa brister är förbjudna. Man ska ALDRIG hoppa på en vän no matter what!

I tought that we would be friends for ever. I had so damn wrong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0